AJUDA URGENT PLSSSS
Bona nit, merci per tot el que feu
Bueno, la cosa es ns si us enrecorswu duna consulta que vaig fer fa pic que era que tinc novio y tot el que sigui tocar el seu penis i aixo em fa molta cosa, ell a mi si que no em fa cosa que wm toqui pero a mi em dona moltíssima cosa tocar-lo a ell, primer vui dir que es com que mesta entrant curiositat pero es com que aquesta curiositat em fa por. Es normal, que puc fer?
Per altra banda, el meu nv ultimament no te tantes ganes com abans de lierse amb mi i porta aixi un parell de mesos o tres i a mi aixo en fa mal per aixi dirho pq jo a mes ultimament es com que tinc moltes ganes, la cosa es que vam parlar i em va fer que li aburreix el que fem al llit pq sempre ws el mateix, la cosa es que com jo no em sento preparada per tocar-lo i ell em fa molt poca cosa jo em poso més calenta i alhora em sento com pressionada a fer-li alguna cosa més pq si no jo no rebo casi res i ns que fer per millorar la situació, ho sé que li agrado pero em fa molta ràbia que passi això, pq jo li tinc ganes pero ell a mi no i això tmb em fa mal a més és com que per l'estrès dels exàmens i tal m'entren més ganes oq es com que en aquell moment m' evadeixo i no el puc tenir llarg.
Em podríeu dir que fer ? Esq em sento malament i a més és com que tmb tinc ansietat aquest cuer i tot lo dolent s'ajunta. Ns que fer, ajuda, se que es normal que hi hagin èpoques que tinguis més o menys ganes, però que puc fer per poder tenir-ho sense fer més? Pq realment em dona moltíssima cosa. Porfi necessito Consell
Merci per adaventat
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, ell hauria de poder entendre el bloqueig que ens expliques. I si no ho entèn, al menys, hauria de respectar-ho, no pressionar i donar-te suport. Si no ho fa o no ho sap fer, potser has de valorar tu què implica o què significa per a tu.
Pel que fa a les teves ganes i a poder portar-ho millor tot i no fer res amb la teva parella, el que se'ns acut és que exploris el teu propi cos i el teu propi plaer. La masturbació pot ser un gran recurs per a conèixer-se i per poder guiar a les parelles a que ens toquin on volem que ens toquin...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas