ejaculacio
Tinc un dubte. Quan estas mantenint relacions sexuals amb penetracio, quan el noi ejacula ho fa dins la vagina (amb el condo posat clar)? o quan sent que ejaculara ja directament fa que surti estant fora?
I amb el sexe oral? Se que hi ha gent que ha provat el semen o deixen que caigui pel cos pero llavors vol dir que no han utilitzat condo, no?
Gracies!
Laura Centellas

Hola,
Copiarem les dues preguntes per a poder respondre-les:
- Quan estàs mantenint relacions sexuals amb penetracio, quan el noi ejacula ho fa dins la vagina (amb el condo posat clar)? o quan sent que ejaculara ja directament fa que surti estant fora?
Amb el preservatiu posat, pot ejacular dins la vagina perquè el semen quedarà dins el preservatiu. Igualment, hi ha persones que prefereixen ejacular fora la vagina tot i que portin preservatiu posat. Però ja va al gust de cadascú.
- I amb el sexe oral? Se que hi ha gent que ha provat el semen o deixen que caigui pel cos pero llavors vol dir que no han utilitzat condo, no?
Exacte, la recomanació és practicar sexe oral amb preservatiu, si es fa amb preservatiu el semen quedarà dins el condó. Si es fa sense preservatiu. Les persones que han provat el semen, molt probablement ho hagin fet sense preservatiu, en aquest cas, pot ejacular a la boca o fora (sobre el cos o sobre alguna tovalloleta, peça de roba o paper)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas