amics
Hola!
Tinc nomes 3 amics de veritat i una parella, aquests valen molt la veritat, son els millors pero trobo q a part d'ells no tinc cap més i tampoc no vull tancar-me nomès amb 3 amistats...
M'agradaria tenir-ne més tot i que és missió impossible.
Conec una ex amiga que sempre va amb gent, surt i ha conegut fins i tot gent online (jo no m'enfio) i em fot que tingui tanta facilitat quan en veritat no es bona persona pero bueno. També m'agradaria tenir més amistats pero no hi ha manera.
Tinc fòbia social i és impossible conèixer a més gent perque sóc incapaç, tot i que estic anant al psicoleg no és suficient. Sóc major d'edat, no faig extraescolars (sols anglès) i bueno em faig amb la gent pero mai he fet amics més enllà de classe. Tot queda en companys i quan acabo, la relació no segueix, perque tampoc tenim gaires coses en comú, no seguim parlant per whats ni insta, etc. Sincerament no tinc gaires gustos ni hobbys i ho complica molt
Que puc fer per no capficar-me amb el tema amics?? i com podria fer-ne amb facilitat? (sense que siguin online ni tampoc que sigui una dificultat per a mi tenint en compte la fobia social que tinc?)
Merci
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí no volem interferir en la teràpia que estàs seguint... Per què no portes aquestes preguntes a teràpia i intenteu resoldre-les? Pot ser un bon exercici per fer allà i reflexionar sobre les teves dificultats.
Ens dius que tens fòbia social i que t'és impossible conèixer a més gent (perquè et sents incapaç), però tot i així tens ganes d'augmentar el teu cercle social. Així en què quedem? Què té més pes? Cap on tira aquesta balança?
Hi ha cap possibilitat que t'apuntis a alguna altra extraescolar?
Tens alguna amistat o familiar que et pugui presentar altres persones?
Tens una llista amb alguns temes de conversa per iniciar conversa?
Organitzeu amb el teu psicòleg/a un pla d'acció per poder apropar-te a algunes persones i així veure com reaccionen. Com si fos un experiment. Llavors ja ens expliques el resultat ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas