Introvertida o ansietat social
Hola!
Desde petita he sigut una persona bastant tímida, però desde després de la quarentena que m'he tornat molt més tancada i bastant antisocial, el meu cercle d'amics s'ha reduït a la meva novia, la meva millor amiga i dos amics amb qui tampoc és que tingui massa confiança. Sempre poso excuses per no quedar, i quan quedo sóc MOLT torpe a un punt on em caic cada dos per tres, perdo o em penso que perdo coses, faig coses una mica estúpides, etc. A classe mai parlo, a les exposicions orals un cop em vaig desmaiar. Quan hi ha moltes persones no m'estresso, m'estresso quan m'observen, tinc la sensació que tothom m'odia, possiblement perquè quan estan amb mi no saben que dir i tot són silencis incòmodes, ja fa un temps que em plantejo si podria tenir algun tipus d'ansietat, però tampoc tinc la confiança de dir-li als meus pares, no vull que es gastin diners en un psicòleg, que faig?
Laura Centellas

Hola!
És cert que des de la pandèmia s'han accentuat algunes dificultats que teníem en el nostra dia a dia. És a dir, que ara son més intenses que abans.
Des d'aquí sempre us recomanem l'ajuda professional per poder fer una bona valoració de la vostra situació i donar-vos més eines per poder sentir-vos bé.
Tot i així, amb el que ens expliques, et proposem que facis una petita llista de reptes i els ordenis de més fàcil a més difícil.
Intenta cada setmana portar-los a l'acció. I els que has assolit, continuar fent-los.
L'ansietat necessita la repetició per poder reduir-se, així que deixa sortir la teva "patositat" i veuràs com mica en mica seràs capaç d'enriure-te'n d'ella.
Explica'ns com vas evolucionant ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas