penis dolorós
Hola, fa un temps que em fa mal en capullo del penis, i el testicól dret, pot ser que la meva semilla s'hagi posat per dins? passant al altre tema pot ser que m'hagi arañat el capullo amb les meves ungles? esque toco la guitarra i les tinc llargues
Laura Centellas

Hola,
És curiós com una mateixa persona n'és 3... una en la que ens fas una consulta sobre relacions sexuals amb la teva gata, una altre en la qual ens descrius una situació molt greu d'abús sexual intrafamiliar i aquesta on ens parles del dolor que sents en el penis.
Per aquesta et direm que si és real i tens ferides o dolor, consultis amb el metge.
Pel que fa als altres, tenim la sensació que són bromes de mal gust, et demanarem respecte per les professionals que estem darrere el consultori. Llegim cadascuna de les vostres consultes i donem una resposta personalitzada de forma rigurosa, professional i respectuosa. Demanem el mateix per a nosaltres. Si realment has viscut o vius alguna de les situacions, et recomanem que consultis amb una especialista i demanis ajuda.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas