Sexe oral a un noi
Estic començant a quedar amb un noi i doncs ens hem liat i han anat passant coses. Pero se q en algún moment li fare sexe oral i estic una mica preocupada perqué no ho he fet mai i no sé qué he de fer i em fa cosa que no li agradi.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, és important que ho facis quan realment ho vulguis fer, amb qui tu vulguis i quan et sentis preparada, sense cap mena de pressió.
Dit això, pensa que ningú neix ensenyada, per tant, és completament normal que no sàpigues què has de fer. El sexe oral consisteix a estimular amb la boca i la llengua els genitals de l'altra persona. Una manera d'anar sobre segur és preguntant-li a l'altra persona com li agrada, com vol que li facis i de mica en mica aniràs aprenent.
Recorda que es recomana l'ús d'algun mètode de barrera (preservatiu o banda de làtex) per evitar la transmissió d'ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas