Amics més enllà de l'insti
Bon dia, primer de tot voldria agraïr-vos la feina que feu, perquè ja m'heu ajudat altres vegades.
Jo no sóc de tenir gaires amics, anys enrere estava pitjor però ultimament estic més estable, tot i que tampoc em sento del tot a gust. Però bé, el que jo us volia demanar és que jo a la classe em relaciono molt bé amb tothom, però no sé perquè aquesta amistat no sé dur-la fora de l'institut. Em fa certa ràbia perquè, per exemple, uns nois de la classe parlen dos dies amb unes noies que jo sempre parlo, i ens ajudem amb els deures i tot, i després ja queden, i jo, que porto tota la ESO al seu costat dins de l'escola, no hi he quedat mai. El fet és que no vull que em vegin només com el noi que és llest i m'ajuda, m'agradaria quedar fora de l'escola i fer coses d'amics.
Aviam si em podeu donar algun consell, però sóc molt tímid i no m'atreviré a gaire. 😂
Moltíssimes gràcies! Una abraçada!
Laura Centellas

Hola!
Que bé que t'hagim ajudat altres vegades!
El que expliques pot ser una situació de malentès, ja que potser les altres persones no saben que tens aquest interès.
Des d'aquí et proposem dues coses (has de tenir un paper actiu):
- Proposar tu el pla i comentar-lo a gent de la classe. (Per ex. voleu quedar aquesta tarda?)
- Demanar-los que et tinguin en compte quan tornin a quedar (Per ex: Ostres! el proper dia, dieu-m'ho i si puc m'apunto)
Quina formula s'ajusta més a la teva manera de ser?
Observa com ho fan els teus companys/es, si queden abans, si ho diuen a classe, si en parlen per privat... i busca aquells plans que et poden agradar i demana participar-hi!
Una abraçada! Ja ens explicaràs ;)
La Laura Centellas