prolapse vaginal
Ja fa temps que quan vaig al lavabo a orinar sento que hi ha una part de la meva vagina que sobresurt. Com que soc molt paranoica he buscat a internet i em surt que pot ser prolapse vaginal. És possible que sigui això?
Laura Centellas

Hola,
No sabem si fas referència a que de la vagina et surt una espècie de pilota, llisa o rugosa, obstaculitzant completa o parcialment l'entrada de la vagina o si fas referència als llavis vaginals.
En tot cas, et recomanem en primer lloc que et miris, que puguis mirar amb un mirall com és la teva vulva per a poder identificar bé de què es tracta.
Si és la "pilota" que obstaculitza l'entrada de la vagina, sí que pot tractar-se d'un prolapse i hauries d'anar d'urgències o demanar hora amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu CAP.
Si és el llavi, no passa res, mentre no et molesti i no et faci mal, senzillament és la teva anatomia.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas