Indirectes?
Hola,
Primer de tot, vull donar les gràcies pel que feu, sou fantàstiques.
L meva consulta és rapideta. No acabo d’entendre que és això de les indirectes. Que seria una bona indirecta? També m’agradaria saber quines són bones maneres de tirar la canya i si hi ha algo que es pugui fer per a tenir led màximes probabilitats de que ella dongui resposta positiva.
Preocupacions del dia a dia🤷🏻😂.
Gràcies i Bona nit
Laura Centellas

Hola!
Una indirecta és una manera de preguntar les coses (o de dir-les) sense mullar-se gaire.
Per exemple, si t'agrada una persona pots dir-li directament: "m'agrades" o bé pots demanar-li: "si li agradéssis a una amistat, voldries que t'ho digués?". O podeu jugar a fer-vos preguntes per conèixer una mica més les preferències amoroses. Per ex: "t'agrada algú?" És de la teva classe?" Si el teu amic/ga estigués enamorat de tu, voldries saber-ho?". T'has enamorat mai d'un teu amic/ga?"
És buscar la situació per poder parlar sobre temes amorosos i veure si la persona està receptiva o no. A vegades pot crear algun malentès o que no sigui una resposta clara. Llavors es pot decidir tornar a preguntar amb una altra indirecta o bé de manera directa.
Pel que fa a la segona pregunta. No hi ha res que es pugui fer per tenir les màximes possiblitats d'una resposta positiva. Ens sap greu! Forma part de la màgia de l'atracció entre les persones. Aquest petit grau d'incertesa.
Esperem haver-te aclarit els dubtes. Segur que molts adolescents també l'han tingut.
Una abraçada!
La Laura Centellas