No estic bé.
Des de aquest estiu no he estat bé del tot, he estat tenint "bajones" pel fet de les amistats i em frustra perque si em sento així tenint 3 amics imaginat sinó en tingués cap. Bueno el cas és que jo aquest estiu em vaig distanciar de les amistats que tenia, vaig tenir una experiència dolenta amb un altre grup de persones (em deixaven de costat, etc) i després vaig intentar tornar a estar amb els amics de sempre però encara que els hi vaig demanar perdó per haver-me distanciat i semblava que la cosa anava bé, no veig que tinguin cap interès en tornar a ser els meus amics. Proposo de quedar i em diuen que no perquè ja tenen plans.
Aquestes males experiències m'han fet baixar-me moltíssim l'autoestima ja no només físicament sinó sobretot personalment. Ningú vol estar amb mi i em sento com una merda (perdó per la paraula) quan sempre he tingut un munt d'amics però d'un any cap a l'altre m'he quedat sense. Em sento molt culpable perquè sinó m'hagués distanciat ara tindria amics i no estaria així.
Ara porto uns dies molt trista, no en tinc ganes de fer res, d'un moment a un altre em poso a plorar i em dona rabia perquè ho pago parlant malament a la meva família que són els que menys culpa tenen. He intentat ser positiva però no puc més. Al principi només creia que seria per tema amistat però m'estic adonant de que també té a veure amb la meva autoestima, que sobretot personalment esta destrossada i no se que fer. Espero que em pugueu ajudar.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
A veure si aconseguim posar una mica d'ordre a aquests pensaments i emocions...
L'amistat és una relació que implica que sigui cuidada per les dues bandes. Tu pots tenir moltes amistats, però sempre és important que se sentin cuidades per tu i que tu les cuidis.
Ara mateix sembla que les teves amistats de sempre estan una mica "distanciades" de tu i és probable que tinguin por a sentir-se de nou rebutjades. Intenta parlar-hi i deixar que mica en mica tornin a confiar en tu. Necessitaràs un temps... no tinguis pressa en recuperar l'amistat d'abans.
I si un àmbit de la nostra vida està afectat, també és natural que es vagi "contagiant" a tota la resta. Per això et sembla que "tot va malament". Aprofita aquesta mirada interna, de pausa i tristesa per poder compartir amb les persones que t'estimen (amistats i familiars) com et sents. Deixa que et puguin veure en aquest moment tant vulnerable, deixa que et puguin ajudar.
La vida està plena de decisions i a vegades ens porten complicacions que no havíem previst. En aquest moment cal poder fer una reflexió que ens doni aprenentatges per un futur.
Nosaltres seguim aquí, ves-nos escrivint.
Una abraçada!
La Laura Centellas