Verrugues al cony i VPH
Vale aver, fa bastants messos, ja fara casi 1 any, que em van començar a sortir com bultos a dintre de les parts intimes (al cony), com pels llavis o no se com dir-ho. I porto molt temps que es un tema el qual no em preocupava, perque simplement no hi pensava, pero porto uns dies que no hi paro de pensar-hi i em començo a preocupar...
He buscat per Google, i l'unic resposta que em surt es que puc tenir VPH, i dp tenir cáncer o altres coses, etc, i no se si creure-m'ho del tot, perque si que es veritat que he tingut relacions sexuals, pero van ser amb protecció i a demes estic vacunada del papiloma.
No se que fer, hauria d'anar al ginecoleg ho sé, pero esq em fa vergonya dir-li als meus pares que m'hi portin, ja que ells no saben que jo vaig perdre-la, i no vull que ho sapiguen ja que segurament no s'ho pendrien molt be.
Ho dic per aquí per a veure si em podeu recomanar o dir algo sobre aixo perque esq realment no se que fer.
Gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Pel teu missatge no podem fer cap diagnòstic, però el VPH també es contrau a través del contacte sexual sense penetració, no només amb penetració.
Tampoc sabem si et depiles o no, en el que cas que sí que ho facis també poden ser els fol·lícles capil·lars quan està a punt de sortir el pel.
Però en tot cas, nosaltres no podem fer cap diagnòstic diferencial perquè no som metges. El més recomanable és que vagis a la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària o a l'ASIR de la teva zona.
També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat
, allà també podran atendre't.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas