confusió, confusió i més confusió
Hola!
Fa uns mesos, vaig començar a parlar amb un noi que és un cel i fa poc m'ha començat a agradar moltíssim; però viu relativament lluny i no ens podem veure. Bueno aixo ultim no té molt a veure amb la meva consulta és per posar-vos en situació.
El problema és que no aconsegueixo saber qué vol amb mi exactament perqué hi ha vegades que em diu coses que sembla que vol alguna cosa amb mi però he tingut converses amb ell en què sembla que no ha superat la seva exparella i que no ho fará (la seva ex és com que té parella però no vol que ell tingui res amb ningú i li dona esperances (pel que m'ha explicat ell)). A més li he preguntat vàries vegades que qué vol amb mi però no és gens clar i crec que ell també està confús.
Aquesta situació em frustra MOLT perquè en el fons estic sofrint. D'una banda no sé que vol amb mi i no se si vol alguna cosa amb mi i d'altra banda, és com que no puc evitar comparar-me amb la seva exparella i la meva autoestima és cada cop pitjor (mai l'havia tingut tan baixa, sempre m'he estimat). A més és com que hem creat un vincle bastant fort i bonic en aquests mesos i no el vull perdre per aquests pensaments i sentiments :(.
És una situació molt complexa i no sé que puc fer 😩.
Moltes gràcies per llegir-me espero que em pogueu donar un consell segur que serà genial <3
Laura Centellas

Hola!
A vegades els sentiments poden ser poc clars, contradictoris i molt confusos... Sembla que ell està vivint aquesta situació i està en un mar de dubtes.
Però l'important aquí ets TU. Tu què vols? Quant temps estàs disposada a esperar a veure si s'aclareix? El ritme també el pots marcar tu.
Si ho necessites, pren-te un temps per veure com està ell i si veus que passats uns mesos continua igual, potser hauràs de prendre una decisió i posar-hi distància.
Si tu vols estar amb ell però ell no es decideix...
- Pots anar esperant a veure què (i quan) decideix
- Pots marcar tu el ritme i començar a passar pàgina per superar-ho.
Sabem que no és fàcil, però cadascú ha de trobar el seu límit. Quin és el teu?
Una abraçada!
La Laura Centellas