Parlar i mostrar emocions amb ell
Abans de començar volia demanar-vos gràcies pel vostre servei, és molt útil.
Bé, fa un parell de mesos hi ha un noi que quan passa pel meu costat es posa nerviós i actua diferent, i de vegades, m’espera al passadis per anar a classe amb mi. Aquest noi el conec de la eso, erem companys de classe i ara anem a grups diferents. Sé que no és un noi obert i mai ha fet cas a les noies que li anaven al darrere, per això dedueixo que li agrado. El cas és que sempre hem intercanviat mirades però gairebé mai hem parlat.
Sé que és timid perquè se m’apropa de vegades sense dissimular però no diu res.
Això li hem d’afegir que a mi també m’agrada i em posa nerviosa. No soc gaire de mostrar emocions, les amago força, i em fa por deixar passar l’opotunitat de coneixe’l i també em fa vergonya que sàpiga que m’agrada. És per això que de vegades m’apropo i d’altres l’ignoro. Però realment vull parlar amb ell.
No ho he parlat amb ningú i es nota que ell tampoc.
Laura Centellas

Hola!
Que bé!! Ens n'alegrem molt que us sigui útil aquest servei!
Dons sembla que tots dos teniu interès l'un per l'altre!! Quin problema hi ha?
Comença a interactuar amb ell, diga-li alguna cosa, saluda'l, parleu sobre algun examen o situació de l'institut... i mica en mica aneu conversant. També pots aprofitar les xarxes socials per tenir temes de conversa i contestar alguna història que ell hagi fet.
Els inicis poden ser molt incerts i podem arribar a sentir molta vergonya, però també és un moment molt divertit i emocionant! Deixa-li alguna pista que a tu també et posa nerviosa ;)
I, pensa alguna excusa per començar a parlar amb ell. Aquesta setmana, no esperis més.
Una abraçada!
PD: Ja ens explicaràs com evoluciona
La Laura Centellas