bisexualitat?
Hola bones, escric ja que des de l'any passat noto que m'atrauen les noies, no només els nois. Suposo que això podria dir-se'n bisexualitat. No ho he parlat amb ningú, només vaig treure minimament el tema amb una amiga borratxa i no ho hem tornat a parlar més. Em fa bastanta por dir-li a algú per la reacció que pugui tenir la gent. Tinc una part de la família que és extremadament religiosa i han expresat en varies ocasions que tot el que es surti de la heterosexualitat no era acceptat, que només tenia lloc a l'infern i que era una idea impensable. A mi me la bufa el que diuen de l'infern i tot el que està relacionat amb la religió pero em fa por perdre el contacte amb cosins o tiets amb els que si que em porto bé, els quals possiblement deixarien de parlar-me. M'envalentono a escriure ja que acabo de veure merlí i realment em fa molta enveja veure com els nois i les noies poden estar amb qui vulguin com vulguin i quan vulguin sense donar explicacions a ningú i sense ser jutjats, i sento que aixó mai podrà ser així per mi.
M'aconselleu alguna cosa? Li dic a algú? (la veritat és que sento que necessito fer-ho perque em crema per dintre pero tinc por per la reacció dels que m'envolten)
gràcies
Laura Centellas

Hola,
Sentim molt que sentir aquesta por de poder expressar l'amor cap a les persones que sigui.
L'orientació sexual va d'això, no només és sexe, va d'establir relacions d'intimitat, compromís i també de sexualitat.
A vegades sèries com la de Merlí pot donar peu a moltes converses i reflexions sobre orientació sexual, ja que sovint surten aquests temes.
D'altre banda si sents que explicar-ho a la familia pot no ser un espai segur on poder expresar-ho, potser pots començar a fer-ho, si així ho sents en un altre entorn, amistats, algún membre concret de la familia, potser a poc a poc...
També t'animem a seguir la feina de la nostra companya Paula Alcaide,
, al seu blog té molta informació que et pot resultar d'interès. També el Centre LGTBIQA+ pot dotarte de suport i recursos.
T'enviem una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas