Escola :/
Hola!
Primer de tot moltes gràcies per tot ho que feu!!
Porto una època no molt bona i realment no sé el que em passa, moltes coses barrejades, però una de les més importants és aquesta:
- Vaig a l'escola sense ganes, no m'agrada l'ambient que hi ha ni els companys, em sento bastant sola a l'escola, i noto que no puc ser jo mateixa, també molt cops m'entra angoixa a classe de cop, entre altres,m'agradaria canviar-me d'escola però només em falta aquest i un curs més per acabar la ESO, i no sé si esperar o intentar fer un canvi d'escola. Ja ho he parlat amb els pares i no tenen molt clar si canviar-me o esperar a acabar la ESO.
Espero que em pugueu ajudar :/
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!
Pel que fa a la teva situació, és veritat que un canvi d'escola és un canvi important. Però aquí vosaltres heu de posar-ho tot en una balança. Heu mirat altres escoles? A quina t'agradaria anar? Potser podeu mirar quines opcions hi ha i si coneixes algú que hi vagi (que et pugui donar referències) per poder prendre la decisió amb més coneixement.
Per altra banda, fas alguna extraescolar? a vegades podem trobar un gran suport fora de l'escola.
Explica'ns com estàs i què heu decidit, així ho podem compartir amb la resta d'adolescents que es trobin en una situació semblant.
Una abraçada!
La Laura Centellas