Tensio sexual
Hola, fa poder uns 6 mesos que vaig darrera d'un nen del meu grup d'esport, soc dos anys mes gran que ell pero no sé perque m'atrau molt , sempre que el veig no li puc treure l'ull de sobre vull confesarli pero tinc por a la resposta que faig? (Petons adolescentsss!)
Laura Centellas

Hola!
Doncs el primer és que ell sàpiga que existeixes. Que hàgiu parlat alguna vegada o que hi hagi creuament de mirades. (si parles amb ell o el mires, també podràs veure quina resposta et dona i si estàs interessat en mantenir el contacte).
A partir d'aquí tindràs alguna pista sobre el seu interès.
Llavors només has de decidir de quina manera et vols declarar:
- De manera directa i cara a cara
- De manera directe i virtual (per xarxes)
- Llençant indirectes (cara a cara o de manera virtual)
Quina manera s'ajusta més a la teva forma de ser?
Ja ens diràs què has decidit!
Una abraçada!
La Laura Centellas