Trauma
Bona tarda tinc un gran problema i m'agradaria saber si tinc un trauma o no.
El setembre passa't vaig conèixer un noi via internet. Vem parlar i el cap de poc temps ens vem enviar fotos hot. Estic bastant nerviosa i assustada cada dia penso el mateix i tinc més por. Se que no pot fer res amb les fotos perquè només es podien veure un cop i el final el vaig bloquejar, no tinc el número.
Només ens hem passa't un cop però ens hem dit coses fortes. No he tingut mai cap petó, relació... I ara em fa por tenir-ne i crec que és per culpa d'això. Que creieu que he de fer? Com ho puc superar?
No vull anar a un pisocleg ni parlar-ho amb ningú personal ja que els meus pares no em deixen i em farien crits.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Enviar-se fotos a través de les xarxes o per internet té els seus perills... un d'ells és que perdem el control d'allò que enviem i no sabem quin ús en farà l'altra persona. Igualment, has de saber, que si l'altra persona distribueix les teves fotografies sense el teu consentiment està cometent un delicte.
Has pogut identificar què és el que et genera aquesta por?
Amb la poca informació que tenim és complicat donar-te unes indicacions més concretes, però si veus que la por i el malestar et sobrepassen, el millor és poder-ne parlar amb algú de confiança, alguna persona adulta que pugui donar-te un cop de mà i si cal, demanar ajuda especialitzada amb una psicòloga.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas