Pares
Crec que tinc un problema. La cosa es que jo sempre he cregut que els meus pares eren la parella perfecta (a veure, perfecta no, però es barallaven potser un cop cada 2 mesos...), i ara de cop han començat a discutir molt i es critiquen a l'esquena de l'altre. Mai abans m'ho hauria imaginat, però ara tinc por de que es vulguin divorciar... I si mai passés això no podria suportar separar-me,potser per sempre) de la meva germana (ella té 9 anys ara mateix), pare o mare. La veritat preferiria morir abans que la meva familia es trenqués.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Veure discutir els pares és una sensació molt impactant. Sentir que la teva família està en perill i que hi ha el risc que pugui canviar pot fer molta por.
Tot i així, aquesta és una decisió que han de prendre ells. Son ells els que han de veure si la relació els aporta benestar o malestar. I seran ells els que prendran la decisió sobre el vostre dia a dia (i generalment mai separen les germanes, aixó t'ho assegurem).
Anticipar et pot ajudar a estar preparada per rebre la notícia. I si no ho necessites, parla amb el pare o la mare i explica'ls la teva preocupació. Potser estan passant per un mal moment o potser és una decisió que acabaran prenent. L'hauràs de respectar i mica en mica t'aniràs adaptant. Ja veuràs.
Ves-nos escrivint per saber com estàs.
Una abraçada!
La Laura Centellas