sexe
yeey, hola!
primer de tot moltes gracies per l’ajuda que ens oferiu als que la neccesitem.
Fa relativament poc vaig tenir relacions sexuals amb un noi el qual li tinc molta confiança. Abans de ferho amb ell, nomes ho havia intentat amb una persona pero no haviem pogut, perquè no entrava. El tema esque vaig disfrutar poc e inclus en alguna posicio em feia mal, mhan explicat que els primers cops per una noia no donen gaire plaer, es aixo cert? com se si ha entrat del tot?
Graciesss
Laura Centellas

Hola,
És habitual que les primeres vegades estiguem pendent de tantes coses que el plaer quedi en un segon pla. Sovint estem nervioses, pendents de l'altra persona, de que no ens enxampin, vigilant que no ens faci mal, etc. i tot plegat pot portar a que l'experiència no sigui del tot plaent i excitant.
Et recomanem que primer coneguis tu el teu cos i el teu plaer, de manera que puguis explicar-li a la teva parella o amb qui tu vulguis mantenir relacions sexuals què t'agrada i com t'agrada. Normalment, durant la penetració no sol aparèixer l'orgasme, ja que la zona que més fàcilment ajuda a assolir un orgasme és el clítoris.
Només vosaltres podeu saber si el penis ha entrat del tot o no dins de la vagina. Feu-ho a poc a poc, i així podràs anar veient les sensacions que et va produint.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas