Preocupacio
No se que m’esta passant, pero durant aquestes ultimes setmanes de tant en tant em venen afartaments. Començo a menjar tot el que trobo, sense tenir ni gana i acabant amb mal de panxa. Fins i tot em passa quan estic al carrer i aixo fa que acabi entrant a supermercats comprant de tot. Em sorpren perque mai he sigut de menjar gaire… i ara no em para de passar aixo a totes hores. Quan em passa a casa, si estic sola, m’acabo provocant el vomit tot i que se que no esta be. Em juro que no em tornara a passar pero es inevitable. Estic fatal perque jo porto temps que pretenia aprimar-me (pesava 52) i ara m’estic engreixant de cop i no entenc res, estic perdent el control. Que puc fer? Gracies per contestar.
Laura Centellas

Hola! En primer lloc, gràcies per escriure'ns. Ets molt valenta fent aquest pas de demanar-nos consell. Pel que ens comentes, portes un temps patint. Menjar està molt lligat als sentiments, i a vegades les emocions que tenim/sentim estan relacionades amb la nostra conducta alimentària. Per això, és important que intentis parlar com et sents amb gent adulta de confiança (familiars, professors,...) que et puguin ajudar. És important que algú sàpiga el que estàs patint, ja que algunes conductes no són bones ni saludables. Per poder-te ajudar millor, et proposo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Has d'intentar trobar amb qui poder parlar perquè no estàs sola en això que estàs passant. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas