m
hola
fa molt que intento masturbarme pero no noto res, mhe mirat la vulva amb un mirall i se on es el clitoris pero no noto plaer casi, nomes a vegades una sensacio com de “estremecerme”. tambe casi mai em poso calenta, i si ho faig, no es amb el contacte fisic, sino pensant o imaginant. mai he tingut un orgasme i, tot i que se que en una relacio sexual no te perque ser lobjectiu, es una cosa q magradaria experimentar
Laura Centellas

Hola,
L'excitació l'aconseguim i mantenim moltes vegades per allò en el que pensem o imaginem. El nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, no només és important com ens estimulen i quines zones ens toquem, sinó també en què estem pensant. Les fantasies, els pensaments que ajuden i potencien la nostra excitació, són elements claus per ajudar-nos.
Segurament has experimentat que quan penses o imagines en aquestes coses que et posen "calenta", el teu cos també respon en forma d'excitació.
T'adjuntem un vídeo on veuràs diferents maneres de masturbació que et poden ser d'utilitat:
BOJWa8takY&t=19s
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas