Necessito canviar
Hola! Nose com he acabat aqui però sento que m’he de desfogar. Nose a qui explicarli perquè sento que no m’entendra ningú, tampoc vui preocupar a la gent per rallades meves.
Tinc una mala relació amb el menjar, ningú ho ha notat ja que segueixo menjant com sempre o més, el problema és que m’odio per fer-ho. Cada vegada que menjo em sento malament i no hem se controlar. Menjo més i pitjor. Crec que d’alguna manera pateixo, ho pago amb els altres. Nose perquè però estic borde amb la gent, els hi contesto malament i se que fins i tot els puc fer sentir malament, nose perquè ho faig ja que no es la meva intenció, pero tinc una rabia a dins, alguna cosa que no em deixa ser feliç. Se que no m’entendran, ni tan sols se si em podeu entendre vosaltres.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos amb tanta sinceritat com et sents, i el que et preocupa, ja que no deu ser fàcil per tu haver-ho escrit.De la mateixa manera que ens l’expliques a nosaltres, et recomanem que comparteixis el que et preocupa amb les persones que t’estimen, per exemple, algú germà, si és el cas, o amb algú amb qui et sentis més còmoda. De manera que aquest patiment, expressat, es redueixi i el puguis treure'l de dins teu. El consell que et donem és que demanis ajuda professional, per exemple un psicòleg/a, i  expressar tot el que et preocupa, no has de fer res en especial, simplement explicar-lo com ho estàs fent ara.
En relació al problemes amb el menjar, si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada i molts ànims!
La Laura Centellas