Ansietat en parella
Acabe de llegir l’article d’ací d’adolescents que diu les senyals que podrien indicar que tens una relació tòxica en la teua parella o amics. Jo fa des de novembre que tinc un transtorn d’ansietat i tinc pensaments intrusius des d’aleshores. Al principi no se relacionaven en la meua parella però per finals de desembre/ principis de gener van començar a anar sobre ell. Portem junts 4 anys i sempre ha anat tot bé però he llegit les senyals i menys la 10, la 2 i la 8, les altres les compleixc totes i ara no sé què fer. Jo l’estimo molt i vull estar amb ell, per això m’agradaria saber si puc fer alguna cosa per solucionar-ho i que tot anara com abans
Laura Centellas

Hola!
A vegades no és fàcil saber si una relació ens aporta o ens treu energia. I està bé que ens fem aquesta pregunta. Si ara mateix tens dubtes, pren-te un temps per anar analitzant la situació i veure com et fa sentir.
Si la parella no és un espai de benestar, seguretat i confiança, és un motiu prou important per posar-hi atenció.
- Analitza si ha canviat alguna cosa
- Observa en quins moments et sents més malament
- Mira quins comportaments té que et fan sentir bé.
- Parla'n amb la teva gent de confiança.
Estigues una setmana veient i valorant la relació per poder prendre una relació. Si ho voleu resoldra, caldrà parlar-ne tranquil·lament i buscar acords en comú.
Escriu-nos i ens dius com va ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas