Orgasme
Porto ja molt de temps amb la meva parella tenint relacions sexuals. El problema es que amb ell mai arribo a l'orgasme, em fa sexe oral i hem provat moltes posicions amb penetracio i tot i que m'agrada molt mai hi arribo. A ell el ratlla molt ja que li agradaria q arribes i a mi també ja que per exemple jo sola quan em toco i em faig dits no noto res, el clitoris nose perquè pero quan me'l toco directament em molesta molt i no em dona gents de plaer, si em toco el caputxo si que m'agrada però mai arribo tampoc, l'única manera amb la que arribo es sentada i apretant les cames contra la vulva, se que es bastant extrany pero aquesta és la meva situació i m'encantaria poder arribar de les altres maneres però nose que fer. Se que la finalitat no és l'orgasme però m'encantaria poder-lo experimentar amb ell i no només jo sola. Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Com bé dius, l'orgasme no hauria de ser la finalitat, sinó la conseqüència d'estar passant-nos-ho bé. Si només estem pendents d'arribar a l'orgasme, és probable que aquest no arribi, ja que no estarem focalitzada en allò que potencia l'excitació i que facilitarà que esdevingui un orgasme.
Conèixer que ens agrada i com ens agrada que ens estimulin, ajudarà a poder guiar a l'altra persona. Podeu anar descobrint què us agrada, com us agrada, etc., intentant deixar de costat l'objectiu de l'orgasme. Pensa que el clítoris és molt sensible i hi ha moltes persones que el contacte directe els resulta molest o desagradable. Pressionant pels voltants, acaronant-lo suaument, pots descobrir noves sensacions.
Recordeu que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és molt important on tenim el cap quan estem tenint sexe. Si només pensem en allò que no estem sentint, o en si l'orgasme apareixerà, segurament no aconseguirem allò que volem.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas