Diferencia
Hola tinc un dubte quina diferencia hi ha entre te quiero y te amo, algun es podria dir algun amic o una persona important? O queda millor estimar. Moltes gràcies. És que tenia pensar dir-li un amic. Merci.
Laura Centellas

Hola!
Doncs la diferència, segons l'origen del verb, recau en que "te quiero" és més possessiu i "te amo" és amor sense condició.
Tot i així, segons els usos que es fa, generalment es diu "te quiero" de manera més espontània i "te amo" quan vols remarcar l'amor que sents cap a aquella persona.
Alhora de parlar amb una amistat, hauràs de valorar com es prendrà aquesta afirmació, ja que potser interpreta que és un amor romàntic. Així que si li vols dir que és molt important per tu, fes-ho explicant què t'aporta la seva amistat.
Esperem haver-te aclarit una mica el dubte!
Una abraçada!
La Laura Centellas