Em vol com amiga?
Bones, tinc un dubte i no sé què fer. Tinc un amic menys o menys que havíem de quedar, bueno m'ha deixat plantada menys o menys perquè no ha avisat tampoc fins que li he enviat un missatge de perquè no venia. Tinc la sensació que em faig molt pesada per missatge. Clar jo sóc de parlar cara a cara però és el primer o segon cop que ens veuriem, no sé perquè tinc la sensació de cada vegada voler parlar més, m'agrada ? Em contesta els missatges el cap de dos hores o em deixa en visto. Ja li he dit que li passa i em diu que res. Però si el deixo de parlar sé que no obrirà. Que creieu que he de fer, com el podria oblidar perquè ho he intentat i no puc. Realment tenim confiança o em té ganes de veure, ell diu que si però no m'ho acabo de creure... No sé com evitar ser pesada, ja que també tinc l'autoestima baixa. I mai he tingut res amb ningú. El problema és la distància. No sé cada quan parlar, no se com treure els temes de relacions... Com agafar confiança...
Moltes gràcies 😟.
Laura Centellas

Hola!
A vegades la comunicació humana és complicada, ja que les coses que es diuen en paraula no acaben de quadrar amb els comportaments. Quan passa això, nosaltres sempre us recomanem que us fixeu en com es comporta. Si vol quedar amb tu, si té interès en saber de tu, si té ganes de veure't, cal que ho mostri.
Si sents que sempre has de començar tu la conversa, que sempre has de proposar tu per quedar... potser hauràs de valorar si teniu les mateixes ganes de mantenir aquesta relació.
Primer comprova això, si ell mostra interès en tu i si és que sí, ja veuràs si més endavant comenceu a parlar sobre la relació i a establir alguns "acords".
Si és que no, hauràs de posar distància i començar a posar el focus en tu, en fer coses que t'agraden i que et fan estar bé.
Sabem que pot ser complicat, però cal ser honestos amb nosaltres mateixos i cuidar-nos quan algú ens pot fer mal.
Una abraçada!
La Laura Centellas