2 tipus de tca i altres temes
Hola, (perdoneu que vagi tant directe)
crec que tinc el “trastorno del atracón” des de fa anys, en concret 4, des que els meus pares es van divorciar, que és quan vaig començar a “externalitzar” de manera inconscient el meu malestar… i últimament estic vomitant el que menjo… sé que encara que m’aprimi (meta impossible perquè mai aconsegueixo res del que em proposo) em seguiré odiant, però igualment últimament (fa unes unes setmanes, encara que al novembre vaig tenir una època així) estic vomitant bastant… dic bastant perquè he passat de no fer-ho a vomitar un cop al dia mínim, a vegades vomito fins a tres cops, però se’m fa difícil perquè em sento observada per la meva família… i quan no ho faig em sento decepcionada amb mi mateixa o extremadament apàtica. Però també sento que si li dic a algú això que em passa es decepcionarà amb mi per pensar d’aquesta manera, i pensarà que soc un hipòcrita… no sé.
Ho estic abreviant tot molt, i sé que hauria de recórrer a algú, però és que estic en un punt mort en la meva vida i no tinc ganes de res (manera de dir suaument de que em vull morir lmao).
Bé, perdó per l’oversharing i gràcies per la vostra paciència <3
Laura Centellas

Bona tarda! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques portes un temps patint... El pas que has fet consultant és molt important! Els trastorns de la conducta alimentària són trastorns emocionals, la persona que els pateix interiorment està trencada i utilitza el menjar per expressar el seu dolor... i pel que ens expliques, els pensaments i les conductes que ens expliques són inadequades i molt poc saludables. El consell que et donem és que demanis ajuda professional, per exemple un psicòleg/a, i expressar tot el que et preocupa, no has de fer res en especial, simplement explicar-lo com ho estàs fent ara. Per altra banda, si creus que necessites la nostra ajuda, et proposo que posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
La Laura Centellas