xd
Hola, se’m fa estrany escriure coses personals de manera pública, però prefereixo fer-ho de manera anònima que dir-li a unx amigx, perquè em fa molta cosa compartir coses d’aquest tema (està relacionat amb el tema de l’autoestima, perquè la tinc molt baixa i em faig fàstic, i encara més quan penso en la meva sexualitat, nose, és difícil d’explicar).
Tinc gairebé 17 anys i mai he arribat a l’orgasme, mai he sentit res a l’hora de masturbar-me (no soc asexual, de fet, soc bi) i no sé, sento que estic realment molt estancada amb la meva vida, i com que sé que arribar a l’orgasme és bo per les endorfines, la dopamina i tal, i no sé com fer-ho, estic en un punt mort.
També després m’agafa ansietat a l’hora d’estar amb gent i tenir contacte físic amb les persones (vull dir des d’una abraçada, agafar la mà, que l’altre em passi el braç, … enfi imagineu-vos quan tinc la cara d’algú molt aprop) i per això sempre si em lio amb algú és quan vaig taja (una molt mala idea) perquè desde petitx m’ha semblat l’amor cosa dels altres, mai realment em vaig imaginar com és realment l’experiència pròpia a l’hora de fer-se un petó. A més tinc un munt de complexes amb mi mateixa i sobrepenso molt com em deu percebre l’altra persona (i tothom en general). I lu del contacte físic pot tenir a veure amb la disassociació (no sé si ho he escrit bé), ja que em costa estar present i sento que visc dins d’una urna, per això em sento molt desprotegida al tenir contacte físic amb gent.
Us podria explicar coses triggering però no cal lmao
Bueno perdoneu pel textazo, sé que hauria de recórrer a algú especialista, o perdre la vergonya i parlar amb els meus amics. De fet, vaig al psicòleg des de fa poc, però sobre aquest tema no m’atreveixo a dir res a ningú.
Gràcies per la vostra paciència <3
Laura Centellas

Hola,
Sentim molt que estiguis patint tant per com sents i com vius el contacte físic amb d'altres persones.
Prendre la decisió de demanar ajuda especialitzada i fer el pas d'anar al psicòleg és un gran pas. El treball terap+eutic és amb tu mateixa, si encara no et sents preparada per expressar com et sents, no ho facis, però segurament si ho fas podrà ajudar-te millor a entendre què està passant. El treball terapèutic i la teràpia és ben bé un exercici de mirar-nos al mirall, si ens mirem a mitges, no estem veient el conjunt complet ;)
T'animem a seguir aquesta feina que estàs fent i a poder a poc a poc, a mirar-te al mirall de forma completa. I si el teu psicòleg et jutja o et fa sentir jutjada, canvia de psicòleg però no deixis de demanar ajuda per a poder sentir-te millor.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas