Amor dona adulta
Hola! Sóc seguidor de la vostra feina tot i que ja en tinc 22 :) una amiga de la meva mare s’ha divorciat fa poc i des de llavorns he anat tractant més amb ella i crec que m’estic enamorant. Es una dona increïble però el cas es que em treu 20 anys i no se si es amor com a tal o que només m’atrau sexualment. M’encanta tia provar ho o parlar-ne amb ella però no se com gestionar-ho ni com parlar-hi sobre el tema. Quin Consell em podeu donar??? Seria de moltíssima ajuda
Pd: te una filla de 17 anys, aspecte que potser no ajuda gaire
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per seguir aquí i valorar la nostra feina!
Referent a la teva consulta, hem de tenir en compte algunes coses:
- tots dos sou majors d'edat però la diferència d'edat pot ser una complicació, ja que l'edat és una font de poder i podria fer que la relació fos desigual.
- La seva filla és més propera a la teva edat que ella i pot fer que et vegi com un company per la seva filla i no per ella.
Dit això, si no tens clar el que sents per ella, pren-te unes setmanes per analitzar-ho i anar veient què és el que desitges.
Si necessites saber què sent ella, l'hi hauràs de preguntar. Pots fer-ho a través d'indirectes, utilitzant les xarxes socials o directament. Valora si hi ha interès en tu i si vols, li pots proposar quedar a prendre alguna cosa, la seva resposta segurament et donarà pistes del seu interès en tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas