Masturbació
Bona tarda des de fa uns quants dies quan em masturbo trigo massa temps a acabar de l'habitual i amb el braç fet pols. Perquè passa això?, no m hauria de preocupar no?, moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
És possible que com més pendent estiguis, més et desconnectis del plaer i per tant, més alteris la resposta sexual. Intenta connectar amb el plaer, amb les sensacions, i no jutgis el temps que tardes en arribar a l'orgasme o no, gaudeix del camí.
També seria interessant que un metge valorés si hi ha algun tipus de grau de fimosi, i valori si seria indicada la intervenció o no. T'ho comentem perquè és habitual que nois no operats necessitin una estimulació molt concreta per arribar a l'orgasme per la limitació que els genera la restricció de la pell al no descobrir el gland.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas