himen
Quan es trenca l’himen en la relacio sexual es sangra al moment? (en cas que passi). i es molta quantitat? em fa bastanta cosa… realment fa molt mal?
Laura Centellas

Hola,
No té perquè sagnar, ni té perquè fer mal. Cada noia/dona ho sent diferent. Hi ha dones que taquen una mica, n'hi ha d'altres que sagnes més, n'hi ha que senten dolor i d'altres que no.
És normal que estiguem inquietes i inquiets les primeres vegades, però no només amb les relacions sexuals, ens passa en tot. I com en tot, podem anar a poc a poc, anar provant, descobrint, explorant... des de la curiositat.
Sovint, encara avui en dia, les noies no ens mirem la vulva amb un mirall, i aleshores ens plantegem tenir relacions sexuals amb una part del nostre cos totalment desconeguda. Mira't, coneix els teus genitals, la teva vulva, com és a la vista, com és al tacte, etc... si la coneixes, com a mínim no serà nou i desconegut ;)
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas