estic pel meu ex O no.????
Bona nit!
Escric aquesta consulta perquè porto ratllat com fa ja 6 mesos pel meu ex....
L'estiu passat el meu ex i jo ho vam decidir deixar-ho. Va ser més ben perquè jo no estava molt bé a mi i això dificultava que estigués bé amb ell.
Des de llavors, he tingut mil i un dubtes ... Els dos ara mateix tenim molt bona relació, son molt bons amics i ens portem molt bé (sempre hem tingut molta comunicació i això ha fet que tot sigui fàcil).
Ara bé, és cert que els primers dies o setmanes d'haver-ho deixat no volia tornar amb ell, però des de farà un parell de setmanes els meus dubtes son molts ... Estic molt bé quan estem junts, només penso en fer plans amb ell, sempre que algú me parla o qualsevol cosa continuo pensant amb ell (és com si no ho haguéssim deixat) i l'estimo molt... La cosa es que no estic preparat per estar amb ell perquè encara no estic bé i tampoc sé si el que sento és realment amor o m'estic equivocant ... Passen els mesos i cada vegada tinc més dubtes i no se que fer, no vull dir-li que m'esperi perquè seria molt egoista i vull que sigui feliç i faci la seva vida, però al mateix temps tinc temor que passi molt temps i ja no el poguí recuperar com a algú més que un amic, ja que com amic se que sempre el tindré.
EL PROBLEMA ESTÁ EN QUE NO SÉ QUE ÉS EL QUE REALMENT SENTO I PORTO 6 MESOS AIXÍ i vull que tot sigui clar per poder estar bé amb mi ... Així, vull saber si realment sento quelcom més per ell o quin és aquest sentiment.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
A veure si et podem ajudar, tot i que ja t'avisem que la resposta només la pots saber tu.
Des d'aquí sempre us diem el mateix quan parleu sobre una reconciliació amb un ex:
- Allò que va fer que talléssiu ha canviat o segueix allà?
És important saber exactament què et va portar a la ruptura perquè t'ajudarà a veure si el fet de tenir parella hi té a veure.
És a dir, si era un tema personal i senties que la parella no et donava suport, creus que això ha canviat ara? El sents més a prop?
Si senties que no hi havia prou intimitat o confiança, ara és diferent?
A vegades volem "protegir" als altres desprotegint-nos a nosaltres. Volem que les altres persones no pateixin i no les avisem que nosaltres estem malament. I això impedeix que ens puguin ajudar (que és el que realment necessitem).
Així doncs, pren-te uns dies per saber si el vols al teu costat o no, si sents atracció per ell o no i si tens il·lusió de tenir un projecte en comú amb ell.
I valora-ho!
Una abraçada!
La Laura Centellas