juguet sexual
Hola! Ara que serà st Valentí magradaria comprar un juguet sexual que serveixi pel meu novio i per mi.
Ell té ejaculació retardada (no es per fimosis, ho te de fa temps i ara pitjor pq pren uns medicaments que fa que li costi molt) i magradaria saber quin tipus de juguet ens serviria per que ell sentís mes plaer durant les relacions els dos (un juguet q en plan que toqui les meves parts i també el seu penis o testicles. Alla on creieu que li pot anar mes be a ell prr ejacular rapid o senti mes plaer)
Graciess
Laura Centellas

Hola,
No sabem quina edat teniu, però les joguines sexuals estan dirigides a un públic major d'edat i, per tant, si no teniu 18 anys, no podreu accedir a comprar-los.
Per saber quina joguina li pot anar bé potser estaria bé saber si a ell li ve de gust experimentar amb joguines, si li crida l'atenció, etc. Hem d'anar amb compte que no li generi més pressió, dificultant encara més l'ejaculació. Per tant, la nostra recomanació seria primer preguntar-li a ell com ho veuria, etc. i un cop ho sapigueu, podeu anar junts a que us assessorin sobre que us pot anar millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas