Somnis
Sóc una persona que en general no s'ha enrecordat mai dels somnis però aquest darrer any me n'enrecordo sovint. I són ben estranys.
1. Sóc a mitja classe i entra la policia per detenir-me per abús sexual a menors que no he comès, em tanquen a la presó i després de complir presó provisional durant un temps em deixen lliure per falta de proves però quan torno a les classes tothom em veu com a culpable i em giren l'esquena.
2. Quedo amb una noia (amiga d'un amic) i vaig a se casa, em trobo a la seva família al menjador i tot molt bé. M'aasex al sofà del costat de la noia i la germana q era allà s'aixeca per deixar-me espai. Em tapa amb una manta i se'm posa a dormir als braços (la germana petita). Ens despertem de la migdiada i vaig a fer una volta amb la noia q m'interessa i quan tornem anem a la seva habitació (no sé q passa allà).
3. Estic amb una noia q m'agrada per port aventura en una sortida, i quan ens quedem soles menjant en una sala, la cosa sembla anar bé i ens comencem a apropar, i quan estic a punt de besar-la entra la q em cau pitjor del curs i es fot al mig tallant-nos el rotllo fins q aconsegueix q marxem del petit restaurant i ja no tenim oportunitat de parlar.
No sé q signifiquen aquests somnis ni pq he començat aquest any a recordar el que somio quan mai m'havia passat. Així q si em poguessiu explicar q signifiquen em farieu un gran favor ja q m'inquieta no entendre el seu significat.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no ens dediquem a interpretar els somnis, de fet, poden tenir diferents significats per cada persona i cadascú l'hi dona el valor que vol.
Dit això, podem explicar-te una mica més el funcionament del son i els somnis. Generalment recordem els somnis quan ens despertem just després de la fase REM. Aquesta fase és la que ens permet somniar i descansar el nostre cervell. És el moment en què agafem tot el que ha passat o hem pensat al llarg del dia i en fa una curiosa barreja. Per això podem somniar coses ben inversemblants.
T'has fixat si ha canviat alguna cosa en la teva rutina del son? Si dorms menys hores o si has canviat una mica els horaris?
Per altra banda, els somnis recurrents tenen a veure amb la quantitat de vegades que hi pensem durant el dia. Si hi pensem més, tenen més pes i és més probable que es repeteixin a la fase REM.
Dit tot això, la nostra pregunta és: què passa amb aquesta noia que t'agrada? Quins impediments hi trobes per apropar-t'hi? Què et fa por?
Una abraçada!
La Laura Centellas