Sensació d'impotència
Hola;
Com ja s'entén pel títol, el meu problema és que sento impotència, i ara explicaré per què.
Per posar en contexte: Hi ha una nena a la que potser li molo. Ja li he molat una vegada, però tot i que no va ser volguent (almenys no del tot) la vaig liar perquè portavem rato parlant i vaig conèixer a un altra de la cual em vaig quedar pillat. Però no vaig fer res amb mala intenció i em vaig sentir fatal perquè feia rato que parlàvem i de cop, al pillar-me de l'altre, vaig voler ser sincer i li vaig explicar, i llavors obviament tot va cambiar.
Han passat mesos i jo he estat provant de cambiar de pàgina però aquesta nena segueix en el meu cap i no paro de pensar en que podria haver passat si no m'hagués pillat de l'altra.
El problema: Com he dit abans, aquesta nena dubta de si li molo o no, perquè ho troba a faltar. Jo obviament vull trobar una manera de fer que li desapareixin els dubtes, recuperar la confiança que teníem i així fer que es senti segura de que li molo. El problema és que aquesta vegada no arribo a veure com ho puc fer. Tinc por que si jo intento algo doncs que els possibles sentiments desapareixeran perquè potser no l'arribo a 'enamorar' o que si no faig res amb l'intenció de que ellaho trobi a faltar i l'attracció sigui major, no saber quan esperar i que se li passin les ganes. Aquesta nena és més de 'si t'agrado has de fer l'esforç per venir a parlar', i en general de no fer el primer pas. Per això em sento impotent, sento com si res que pugui fer garantitzi un resultat favorable. Però a mi m'agrada i n'estic convençut que estaríem feliços junts perquè en el moment on ens agradàvem mutuament, encara que no ens vam ajuntar, el carinyo hi era, i en general l'ambient era màgic.
Així que, : 1) Que recomaneu que fagi per assegurar que li acabi de molar del tot? 2) Com treballo la confiança per tenir més oportunitats de que es cumpleixi això de molar-li?
Sento l'allargada d'aquesta consulta....
Moltes gràcies pel vostre temps
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teva explicació, tenir detalls ens ajuda a donar una resposta més individualitzada.
A veure, anem a pams:
1) No hi ha res que puguis fer per assegurar que li agrades.
I això ho has de tenir en compte. Enamorar-te d'algú implica assumir el risc que l'altra persona no senti el mateix i haver d'acceptar-ho. Així doncs, no ho sabràs mai 100% si no l'hi preguntes directament.
2) Per treballar la confiança es necessita temps. Es necessita temps on no apareguin aquests comportaments que han provocat la falta de confiança. No es tracta de fer cap gest "heroic" sinó simplement d'estar allà, cuidar la persona (preguntar-li com està) i interessar-se per ella.
Si realment t'agrada aquesta noia, parla amb ella, mostra interès i pregunta-li sobre el que li preocupa. Sigues honest i quan estiguis preparat, deixa-li veure els teus sentiments... així podràs veure la seva resposta i acceptar-la.
Una abraçada!
La Laura Centellas