ESTIC FETA UN LIO AMB TOT AJUDAAA
Holaaa, merci per tot el que feu :)
Primer vui dir que ns com saber si soc bisexual, la cosa es que tinc novio que estem tornant a començar pq em va deixar i va voler tornar (ja us ho vaig explicar fa unes dues setmanes), la cosa es que encara lestimo, crec, dic crec pq sento una sensacio molt extranya com de culpabilitat per seguir amb ell despres del que em va fer. Bueno, a part daquesta sensacio, es com que quan ens liem estic be i tal pero despres segons com ho penso i em sento malament. A mes vui afegir que quan ens liem a vegades penso en que mestic liant amb una noia i em poso molt, la cosa es que penso que magradaria ferho realitat, la cosa es que encara no nestic segura de ser bisexsual, per aixo tmb estic feta un lío, a mes tmb se que a la realitat pot no ser igual que a la imaginacio i tal. Pero igualment seguieixo tenint novio i es com que em sap greu pensar que no pic ferho realitat. Tinc 16 anys i penso que tinc molta vida per davant i realment em dona por no poder provar mes coses, es normal no? I com puc saber si soc bisexual o no? I que es aquesta sensacio de culpabilitat per segir amb ell? I pq em sap greu el fet de no poder fer les meves fantasies realitat en comptes de que em sapi greu pel meu novio pel que penso mentres ens liem? ESTIC FETA UN LIO DE TOT EN GENERAL I NS QUE FER NI COM AFRONTAR-HO, SIUSPLAU AJUDEUME. ESTIC BASTANT DESESPERADA Y NS QUE FER.
Merci per adaventat.
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. Per tant, tenir fantasies sexuals amb una persona del mateix sexe no implica directament que siguis bisexual o homosexual. El temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho. El que és més important, és que puguis estimar a qui tu vulguis de forma lliure.
No sabem què va passar amb la teva parella, però llegint-te ens dona la sensació que encara no està resolt del tot. Pot ser que la culpabilitat de la qual parles vingui d'aquí? Esteu bé?
També podria ser que et sentissis malament per estar tenint fantasies mentre t'estàs embolicant amb ell, pot ser? Recorda que les fantasies són això, fantasies. Pensar-ho, no vol dir voler fer-ho directament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas