dits
bona tardaaa 🥰
bé doncs avui quan he acabat de masturbar-me i encara estava bastant lubricada he intentat de ficar-me dos dits dintre de la vagina i no he pogut perquè m’ha fet mal, llavors tinc angoixa per si quan vagi a tenir relaciona sexuals no entri el penis.
pot ser que no em vagi a entrar?
Laura Centellas

Hola,
No té per què. Hem d'intentar no angoixar-nos ni anticipar coses negatives que no sabem si passaran.
No sabem si és el primer cop que ho intentes o si mai has provat de posar-te un tampó o la copa menstrual.
Que aquest cop no ho hagis pogut fer, no implica que hagi de ser sempre així. Així doncs, fora angoixes, d'acord? La nostra recomanació seria que en primer lloc observessis bé la teva vulva i les seves diferents parts, quan estigui ben lubricada (pots ajudar-te amb un lubricant si vols) pots provar d'introduir un dit, a poc a poc, sense que faci mal. El mirall pot ajudar-te a anar veient com ho estàs fent, la direcció en la qual has d'introduir el dit, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas