Ne estic tip... De tant rollo novios i tonteries
Hola i perdoneu si esitc enfadat i trsit
Però u dic axi de clar, ja.nse que fer, ne estic tip de tot això de novios, rollos, lios i tot això, és que no u vull ni sentir, perquè, cada dia que passa i sento això, és que se'm va trencant el cor, i com segueixi axi es que m acabaré tancant a la habitació.... No puc segir treballant la meva autoestima, si lu únic que faig és rebre males paraules de les noies, i que cada dia em vagi sentint més sol... Es que axi de clar, és que no vull sentir més de novios i aixo.... Passo pàgina ja me cansat.
Gràcies espero que em podeu donar un bon consell com semrpe feu... Però estic rallat i cremat amb les noies ja fins al capdamunt
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, intenta treure tota aquesta ràbia acumulada. Segurament hi ha molt dolor al darrera i és important que deixis que surti tota l'emoció.
Per altra banda, potser és un bon moment per centrar-te en tu, per saber qui ets i què t'agrada, quines coses són les que t'identifiquen i observar també totes les expectatives que poses en cada relació.
A vegades somniem massa ràpid un futur conjunt amb una altra persona i potser cal prendre un temps previ per valorar si ens entenem, si hi ha bon rotllo i si ens segueix agradant. Prudència.
Pren-te el temps que necessitis, no hi ha pressa.
Una abraçada!
La Laura Centellas