Poc temps d'excitació
Hola, tinc un problema. L'altre dia vaig intentar tenir relacions sexuals amb penetració amb el meu novio i está en a punt de fer-ho. En el momento que jo estaba calenta i ell es va anar a posar el condó, se'm va anar l'excitació i no entenc per que, entre aixo i el momento que es va posar el condón van pasar com 2 minuta. No tinc problemes d'autoestima, no estaba nerviosa, osigui estaba preparada igual que ell i tot estaba anant perfecte. Tambe no es la primera vegada que em pasa aixo perque mes d'una vegada que estaba calenta, l'excitació em dura molt poc temps si deixo d'estimular-me jo o la meva parella. Per que em pasa aixo? Es normal? Que puc fer per que em duri mes el temps d'excitació?
Laura Centellas

Hola,
Pot ser que t'hagis desconnectat de la situació excitant en la qual estaves. El tema seria pensar què pots fer tu per tornar a connectar amb l'excitació, amb allò que t'agrada i t'excita. Recorda que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, i és molt important que estigui focalitzat en allò que està fent.
A vegades veiem que, tot i estar tranquil·les, en el moment que s'acosta el moment de la penetració, pensem en els riscos o en les pors de si ens farà mal, per exemple, i això pot fer que l'excitació es perdi.
Si torna a passar, podeu deixar la penetració per més endavant i continuar jugant, estimulant, etc. per recuperar novament l'excitació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas