em sento una merda
vaig estar 9 mesos amb un noi amb qui vaig perdre la virginitat, i es veu que li deia a la gent que no estava amb mi, s'avergonyia i ell deia que era per la edat, pero ara massavento que te una altre novia de la meva edat i no la amaga pas.. em sento una merda.. ell em va deixar i sen va anar amb ella al temps, pero al temps que estava solter s'enrollava amb les dos, fins i tot aixi vaig perdonarlo, iara ell modia, quan no li e fet re, portavam 1 mes semse parlarnos i va ser el meu aniversari ahir i no em va felicitar, vaig obrirlo dien qe lo menys que podria fer seria dirme un"felicitats" i qe ja queda tot demostrat i nomes ma dit: ok i li dic: flipo itorna a dir: ok
em sento una merda.. per culpa dell estic tenin bulimia, modio.. em faig fastic... bf
InterPersonal

Hola cosasdelaedad. Sóc l'Assumpta.
Entenc perfectament que et sentis trista i decebuda amb tota aquesta història. Però, t'he de dir, que el millor que pots fer és tancar-la el més aviat possible. Està clar que aquest noi no espera el mateix de la vostra relació que tu (o més ben dit, no esperava...), però no ha estat sincer amb tu i ha fet coses que diuen molt poc d'ell...Tot i que ara pensis i sentis que el món "s'acaba aquí", no és així. Segurament que d' aquí a un temps (menys del què et penses) ho tindràs superat i et sentiràs molt millor. Aparta't d'ell en tots els sentits (tant físicament com virtualment), no li vagis més al darrera ni t'humiliïs demanant-li o suplicant-li que torni...Treu aquesta ràbia que sents fent qualsevol cosa amb la que no facis mal a ningú però tampoc a tu mateixa!!!. Vés a córrer o a caminar, crida amb tota la teva força, llença o xafa coses que no et serveixin, estripa papers, etc. Però no et mengis tu aquesta ràbia perquè serà pitjor. Si veus que no te'n surts, no dubtis en demanar ajuda a alguna/a professional (metge, psicòleg/a, etc.). D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Estic segura que te'n sortiràs.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat