Feta un lio
Hola,
Hem trobo perduda, desubicada, no se com expresar-ho. Porto una temporada que tot hem va del reves, no se si realment m'agrada la meva feina, m'agradaria estudiar dret pero no soc capaç d'estudiar, tampoc se que es el que realment m'agrada.Tampoc se si soc feliç diria que no.. i crec estar vivint en una vida que no hem toca, m'explico, no crec que sigui l'estil de vida que hem mereixo però no ho se veure. No se que fer amb la vida ni com fer-ho. Estic feta un lio del qual no m'hen surto. Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Ja veiem que tot se t'ha fet una muntanya i ara se't fa molt difícil poder-la desfer. Si ho vols arreglar tot de cop, segurament et serà complicat. Així que és millor que et centris tema a tema. Prioritzants els més urgents i deixant els que estan prou bé per més endavant.
De tot el que ens has explicat, el que ens preocupa és saber si tens algú amb qui puguis comptar. Algú amb qui puguis compartir tot el que sents i com et trobes. És important saber si tens una bona xarxa social i si hi pots comptar.
Evita posar-te tantes exigències, potser ara no és moment de saber què vols fer amb la teva vida. Potser ho sabràs més endavant. Centra't en el curt i mitjà termini. Què vols fer aquest any? i la setmana vinent?
Pas a pas, d'acord?
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis
Una abraçada!
La Laura Centellas