No estic ni he estat mai be
Hola, hi ha dies que no puc amb mi mateixa i no se el perque... mai e estat be ni feliz i no se no acabo de trobar el problema... amb la familia si e tingut problemes pero han sigut d adolescent, cosa que ja es sap.. pero sempre shan portat super be amb mi.. pero nose que hem pasa i avegades no puc tirar endaban, com puc trobar el problema? Apart ultimament estic en busca de treball ja que no estic be amb el que estic a casa amb la parella ultimament nomes son discusions i tot plegat nose sem fa super complicat tirar-ho tot endaban.
Moltisimes gracies per aquest raconet que ens feu i ajudar-nos als que ho necesitem sense res a cambi, de veritat GRACIES!
una abraçada.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres i escriure'ns.
Pel que expliques sembla que se t'està fent tot molt gros. Que tot se't fa difícil i que estàs assumint molt pes. Potser t'aniria bé demanar ajuda psicològica per poder fer front a tantes situacions. Potser la dificultat està en que no ho pots assumir tot de cop, perquè no tens cap element que et mantingui segur.
Agafa aire, respira profundament i fes-te la pregunta: què puc canviar del meu dia a dia? Quin petit gest em faria estar millor?
No es tracta de solucionar-ho així, sinó de poder tenir una petita treva per poder buscar ajuda professional. Pots trobar un psicòleg/a a la consulta privada o bé demanant hora al teu metge/essa de capçalera i explicant com estàs.
Fes-ho. T'anirà bé. Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
La Laura Centellas