amor
bon dia, merci pel servei que oferiu, és genial!
bé doncs us hinc a parlar de la meva situació amorosa. Bàsicament tinc por a les relacions i tinc les expecatives molt altes. Desde que vaig deixar al meu ex i el vaig fer passar malament he sentit que no estic feta per relacions perquè em desenamoro molt fàcil. Llavors el tonteig m’agrada però quan ja és enserio com que em tira enrere.
Crec que també va lligat amb les expectatives tan altes que tinc, sobretot pels llibres.
què podria fer?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a seguir amb la nostra feina!
Pel que fa a la teva consulta, pot ser que t'agradi molt el joc del flirteig. I no és res dolent! Si tu ets honesta, no t'has de sentir malament per no correspondre l'amor de l'altra persona. I és important recordar-ho.
Per altra banda, està clar que els referents d'amor dels llibres... son una mica exagerats i ficticis! No existeix aquest tipus d'amor. I creure-hi ens porta a acceptar relacions passionals, plenes de gelosia, enveja, discussions, control... relacions que no son gens sanes!
Intenta observar en el teu entorn quines parelles hi ha i analitza com es tracten, com és la seva relació. T'ajudarà a aterrar al món real de les relacions.
Finalment, potser ara no és moment per tenir una relació estable. Potser et ve més de gust tontejar i veure com et fa sentir. Disfruta-ho. No és dolent. No cal enllaçar relació rere relació. També està bé tenir un temps de tranquil·litat amb una mateixa.
Baixa a la realitat, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas