em sento una merda
vaig estar 9 mesos amb un noi amb qui vaig perdre la virginitat, i es veu que li deia a la gent que no estava amb mi, s'avergonyia i ell deia que era per la edat, pero ara massavento que te una altre novia de la meva edat i no la amaga pas.. em sento una merda.. ell em va deixar i sen va anar amb ella al temps, pero al temps que estava solter s'enrollava amb les dos, fins i tot aixi vaig perdonarlo, iara ell modia, quan no li e fet re, portavam 1 mes semse parlarnos i va ser el meu aniversari ahir i no em va felicitar, vaig obrirlo dien qe lo menys que podria fer seria dirme un"felicitats" i qe ja queda tot demostrat i nomes ma dit: ok i li dic: flipo itorna a dir: ok
em sento una merda.. per culpa dell estic tenin bulimia, modio.. em faig fastic... bf
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Entenc com et sents...de totes maneres, h ha moltes coses que pots aprendre d'aquesta situació, no? el fet de perdonar-lo! t'has de responsabilitzar que el vas perdonar perquè tu volies intentar com anava. Doncs no ha anat com esperaves i entenc que fa mal!!! és dur!! però tu també vas escollir tornar amb ell tot i que les coses no havíen estat clares. Per tant, ara tmabé és hora que pensis en tu i escollis el que et convé, ja que sembla que aquest noi no ha estat clar amb tu i per tant no et convé!! EL que no entenc és eprquè dius que és ell el culpable de que estiguis amb bulimia i t'odiis? per què??? està en aquesta situació e´s la teva responsabilitat, i cadascú s'ha de poder tractar bé a ell amteix passi el que passi. Entenc mol que és dur i que et sents traïda però això no justifica a que t'odiis a tu mateixa i et facis mal!! Tu ets una eprsona important independentment del que et passi a al vida. Així que si vols plora, enfada't, però fer-te mal amb la bímia no soluciona el problema. Parla amb gent i demana suport per solventar aquesta situació de manera diferent. ànims!! una abraçada!! Eli Aulet www.interpersonal.cat