no sento res
Hola! Gracies per tot el que feu.
Tinc un problema i es que ultimament m'he estat apropant més a alguns nois o liant-me amb ells, i esque ells sempre s'acabant pillant pero jo mai arribo a sentir-me com tan ``pillada´´´com ells i sempre lis acabo fent fora o fent-lis mal. Al principi jo pensava que era normal perque no m'agradava un i ja esta, però esque se m'esta repetint amb tots, i no se si es que no m'agrada ningú de qui conec i no ha arribat l'indicat, o que.
Esque fa un any o aixi, m'agradaven tots i com que era molt facil per mi ``enamorar-me´´,però ara se'm fa impossible, ja se que no estic obligada a que m'agradi ningu però ja comença a ser una mica estrany, i bueno doncs esque nose perque em sento així, moltes gracies!!!!
Laura Centellas

Hola!
Intenta reflexionar una mica més els motius. És cert que l'amor no és pot obligar, però sí que podem analitzar quins aspectes ens atrauen de les altres persones i quins ens tiren enrere.
Sembla que tu tens alguns requisits que et tiren enrere, fantàstic! És bo conèixer-los, ja que et poden evitar mals de cap i mals entesos.
Ah! si tu ets honesta amb les teves intencions, no estàs fent res dolent si ells s'enamoren de tu i tu no. D'acord? No ens podem sentir culpables per no correspondre l'amor d'una altra persona. Recorda-ho.
Pren-te aquest temps com un autoconeixement dels teus gustos i, sobretot, de qui ets tu. Ja aniràs coneixent altres persones i trobaràs que amb algunes t'hi entens millor que amb d'altres ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas