Sóc Bi?
Hola!
De tota la vida m’han agradat molt les noies. Sempre m’han possat molt i es podria dir que sóc una mica “mujeriego” però el cas es que fa poc, en un botellon, un amic homosexual mentres parlàvem va agafarmela per sobre del pantaló com si volgués mesurar-la o algo i just en aquell moment vaig tenir una erecció. Ell va aprofitar que no hi havia cap amic aprop i em va fer una mamada fins al final. La cosa es que em va agradar, però no entenc per que. No m’atrau en els tios però hem poso hot quan penso en aquella experiència. Que puc fer? Es normal?
Gràcies! Sóc molt fan del consultori.
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. Per tant, si ets bi o no, el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho.
Sentir excitació davant d'una situació sexual, quan t'estan estimulant els genitals, no defineix directament la teva orientació sexual. Pot resultar-nos plaent i excitant simplement.
Dona't temps per anar descobrint què t'agrada, què t'excita, què t'atrau i de qui t'enamores. El més important és que puguis estimar lliurement a qui tu vulguis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas