els meus anims
holaa que taal?
primer d tot gràcies pel que feu perquè m'esteu ajudant perquè no es pas el primer cop que us escric.
Doncs bé, continu sense saber com em sento però estic millor (ja que us vaig fer cas). He millorat molt, encara que em costa molt concentrar-me per estudiar per tot.
Estic fent primer de batxillerat i com deveu saber no és fàcil i més quan no estas passant per un moment gaire bo. Entenc i em situo més o menys on estic i com em trobo, una mica. (perquè intento escoltar-me a mi mateixa).
La questió es que estic estudiant i em distrec amb qualsevol cosa, pensament. Deixo el mòbil a una altre habitació per habitar interferències amb això, però al llarg d'una tarda no puc fer moltes coses perquè no em dona temps, i estic tota la tarda davant dels llibres, no sé si m'explico. És com si no rendís, però faig tot el possible, a més a més, dormo set hores i mitja cada dia.
Per posar-vos en context, vaig tallar amb la meva parella que portavem més d'un any. El batxillerat no se'm fa fàcil, soc molt autoexigent amb mi mateixa. No estic passant per un moment massa bo en res.
nose què fer.
Gràcies<3
Laura Centellas

Hola!
Que bé que estiguis millor!! Ens n'alegrem moltíssim!
Gràcies per confiar de nou en nosaltres!
Pel que fa a la teva consulta, potser el problema està en crear expectatives poc realistes del teu rendiment. Potser et proposes fer massa coses en un mateix dia i quan veus que no ho acabes, et sents culpable i això afegeix més estrès a la situació.
Fes-te un planning més realista i inclou (sobretot) estones d'oci i diversió. Son molt importants. I han de tenir un espai al teu horari.
És possible que el trencament amb la teva parella et pugui afectar, deixa que surti la tristesa i deixa que el teu cos vagi a un ritme més lent. És natural. Estàs passant un mal moment, accepta'l.
Si necessites més ajuda (classes de reforç, psicòloga, estudiar amb amistats....) Demana-ho.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas