Confesions
Fa dos dies, un noi que ens haviem liat anteriorment i que magrada bastant, sem va declarar a casa una amiga que tenim en comú, ell anava molt borratxo i el dia seguent em va dir que no senrecordava de res i que moblides el que m'havia dit. Pero diuen que els borratxos no menteixen no?
Desde llavors te una actitut una mica de xulito per wats i nose si es una coraza o realment no pensa el que va dir. Que farieu?
Laura Centellas

Hola!
Una cosa abans que res: Els borratxos diuen el primer que se'ls passa pel cap i no necessàriament ha de ser la veritat. A vegades se'ns passen pel cap moltes tonteries que en realitat no pensem.
Dit això, sembla que potser té una mica de vergonya per haver fet aquesta confessió i intenta dissimular. Ara bé, has de veure si realment vols estar amb algú que s'avergonyeix dels seus sentiments...
Tot i així, el més important és: tu què sents? Tu vols tenir-hi algun tipus de relació? Tens ganes de tornar a quedar amb ell?
Independentment del que hagi dit, si tens ganes de quedar-hi un altre cop, proposa-li! I també veuràs el seu interès ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas