😌
ho e intentar fer amb el meu novio pero a l'hora de penetrar no se posarlu y no me entra es com q esta tancat y nose q fer
Laura Centellas

Hola,
Heu provat d'introduir primer un dit? També teniu dificultats així?
Abans de provar d'introduir el penis és important que doneu temps a que els vostres cossos es relaxin, s'excitin, etc. D'aquesta manera la lubricació vaginal augmentarà, la tensió corporal serà menor i tot plegat facilitarà la penetració. La nostra recomanació és que primer acaroneu els genitals, proveu d'introduir un dit, sense dolor, tranquil·lament, després dos... d'aquesta manera anireu més segurs quan tingueu ganes de penetrar amb el penis.
Si tot i així us resulta impossible, no podeu introduir un dit perquè fa mal o tens molèsties, aleshores sempre recomanem una visita amb la ginecòloga i una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas