no entenc res
hi ha un noi de la meva classe que crec que m'agrada. parlo amb ell cada dia per whatsapp pero quan li he dit de quedar em diu que si no estigues malalt quedaria (porta malalt mes d'un mes) pero a mi em sembla que era ironia. un dia li vaig dir de liar-nos pero no se si s'ho va prendre en serio o no. a mes, sempre fem bromes, a vegades pujadetes de to, i no se com prendre-m'ho tot. no entenc res! que puc fer per aconseguir-lo?
InterPersonal

Hola clarita:3! Sóc l'Elisabet Aulet! Psicòloga d'Interpersonal. Dius una cosa molt important: la teva sospita de la ironía! Tu has deixat clar forces temes; com el que t'agradaria liar-te amb ell. Valora el tema de parlar amb ell seriament, enlloc de fer bormetes, i si creus que ell segueix esquivant el tema i donan-te respostes iròniques. Potser hauràs de canviar de camí: més que oblidar-lo, potser hauràs de tancar tu la porta per evitar conseqüències que no et portarien a enlloc. Posar nom a les coses parlant-les directament és una manera molt eficaç de sortir de dubtes i , a més guanyaràs confiança i valentia amb tu mateixa i estaràs molt contenta del resultat! Eli Aulet www.intepersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga